Panujesz nad sytuacją.

Nasz Flexi Kredyt zagwarantuje Ci niezbędne środki na zakup nowego lub używanego pojazdu, ale także sprawi, że będziesz miał finanse pod kontrolą. Wybierając Flexi Kredyt ustalisz z Doradcą Handlowym jego parametry, takie jak wpłatę własną oraz długość umowy kredytowej. Od początku będziesz wiedział jakie opłaty miesięczne zaplanować w budżecie. Dzięki umowie Flexi Kredyt staniesz się właścicielem dostawczego samochodu marki Mercedes-Benz.

Czas trwania umowy kredytowej wynosi od 12 do 72 miesięcy, przy czym w przypadku pojazdów używanych okres kredytu i wiek pojazdu nie mogą przekroczyć łącznie 10 lat, licząc od daty pierwszej rejestracji. Umowę kredytową mogą zawrzeć firmy z siedzibą na terenie Polski posiadające zdolność kredytową.
W ramach produktu Flexi Kredyt oferujemy schemat spłaty z ratami w równej wysokości (daje to wygodę spłacania kredytu), a także raty malejące, zapewniające nieco niższy łączny koszt odsetek. Ponadto, dla obniżenia miesięcznych rat kredytowych oferujemy możliwość utworzenia raty balonowej, obniżającej wysokość miesięcznej raty. Ratę balonową można spłacić jednorazowo pod koniec obowiązywania umowy kredytowej lub rozłożyć ją na dalsze raty. Twoja firma może także odsprzedać samochód dealerowi i rozliczyć ratę balonową przy jednoczesnym zakupie nowego pojazdu.
W trakcie umowy istnieje możliwość wcześniejszej spłaty kredytu (w całości lub w części) oraz wydłużenia czasu, na jaki została podpisana umowa.

- Wszystkie formalności załatwisz w jednym miejscu – w salonie dealerskim.- Od początku Twoja firma jest właścicielem pojazdu i rejestruje go na siebie.
- Indywidualnie ustalony okres umowy – od 12 do 72 miesięcy – oraz wysokość wpłaty wstępnej.
- Niski łączny koszt odsetek.
- Umowa może obejmować również koszt wyposażenia dodatkowego oraz ubezpieczenia.
- Twoja firma, jako właściciel pojazdu, będzie dokonywać odpisów amortyzacyjnych, a w kosztach uzyskania przychodu może uwzględnić część odsetkową każdej raty. Ponadto istnieje możliwość odliczania VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

- Kopie wpisu REGON i aktu nadania NIP,
- Dokumenty finansowe narastająco od początku bieżącego roku,
- Dokumenty finansowe za ostatni pełny rok obrotowy (w zależności od prowadzonej księgowości, np. PIT, bilans + rachunek zysków i strat, książka przychodów i rozchodów, F-01, itp.)
- Kopie dowodu osobistego i prawa jazdy osób podpisujących umowę.
W szczególnych przypadkach zakres wymaganych dokumentów może być rozszerzony.

Następne kroki: